Until Monday Morning Feels Another Life

4/9-2011

Coucou!

Sitter här vid datron och bokar tågbiljetten tillbaka till Leksand och minns det underbara sommardagarna när jag satt på tåget hem eller till jobbet. Att känna den varma vinden och solens värme i ansiktet är väl underbart. Men just nu är de bara grått och trist...


-En solig dag att åka tåg med-

Nu har skolan börjat och det "normala" livet is back...
Jag kan fortfarande inte släppa tanken på vad som väntar på andra sidan...

I skolan har vi börjat med en massa nytt och fräscht som Turismkunskap, Guide-, och Reseledarservice och massa annat kul som gör att jag trivs ännu mer. För det är precis sånt som jag vill jobba med som jag ska få ägna mig med ett helt läsår! Projektarbetet har även det kickat igång och jag tillsammans med Elin och Carolina ska göra en komplett guidebok för Gotland, hela vårt projekt kan ni följa på vår blogg där ska vi försöka uppdatera så mycket som möjligt! Länken hittar ni HÄR! 

Det är väl inte så mycket i mitt huvud just nu mer än att jag försöker pusha på mig själv till att fixa körkortet. Snart är alla moment i körskolan avklarade och då återstår ju.... ja ni vet... FÖRARPROVET & TEORIN! Usch, usch vad nervös jag är. Det är ganska hemskt och vilken press man har inte minst från sig själv!





-Tänk att en enda annons i en Le Monde kan få mig att börjar gråta-

Tänker inte skriva så mycket mer än så utan nu kommer det istället lite musiktips!

Timbuktu - Resten av ditt liv

Den Svenskabjörnstammen - Var jag mig i världen vänder

Coldplay - Every teardrop is a
waterfall

See yah later!

//Christoffer//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0