~ La France, jag kommer snart! ~

081010

Bonsoir, tout le monde!

Ja ha, då har dagen kommit... Nu handlar det om timmar, inte ens dygn eller veckor, nu är det bara timmar kvar innan jag ska sätta min på Lufthansas flyg till München imorgon. Lite nervös är man ju, men framför allt spänd och glad känsla, det är liksom svårt att beskriva... Jag tänkte inte säga så mycket mer nu för jag är för trött för att säga en massa.
För er som inte vet de, så ska jag åka till Frankrike närmare bestämt Albi, som ligger nära Toulouse. Där ska jag vara i 3 veckor och göra min APU på en restaurang. Nu tänkte jag bara lägga ut lite bilder som påminner om Franrike och skriva några rader.


©Agnes Ohlson

En metrostation i Paris, ser ut som det är vid Palce de la republique.


©Agnes Ohlson

Ett Café, mycket trevligt och gulliga och det kryllar av dom i Frankrike!


©Agnes Ohlson

Sista bilden som jag vill visa er som påminner om Frankrike är ju Agnes!
Jag saknar dig enormt mycket och jag kommer inte gilla känslan av att
inte du å STS:arn är med denna gång...

---

Nu ska jag skriva upp alla adresser till folk som jag ska skicka kort till. Sen blir det till att hoppa i säng, för redan i morgon ska vi bege oss mot Arlanda!


©Clara Ruyter

Det blev en till bil, denna symboliserar mina underbara vänner som gjorde sommaren 2009 till den bästa! Låten är helt enkelt "vår" eller i alla fall tycker jag att den säger lite om gruppen, så enjoy, "Boys in the girls room" av Melody Club.


Sen vill jag bara önska alla mina kompisar en trevlig apu period och vi ses snart igen. Jag lovar att jag ska försöka uppdatera bloggen, fejjan etc. så fort jag kan, har tid och ork!

Adieu!

//Christoffer//

Kommentarer
Postat av: Nicole

Ha det så jättebra nu Christoffer och ta hand om dig! Hoppas allting går kanonbra! Ta vara på tiden och se dig omkring. Puss på dig, vi ses om fyra veckor. <3

2010-10-08 @ 23:50:28
URL: http://louiisenicole.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hoppas du får det superkul i Frankrike och lycka till på praktikplatsen! :)

2010-10-08 @ 23:52:02
URL: http://wagnes.bloggplatsen.se/
Postat av: Agnes

CHRISTOFFER!! Åh vad det känns konstigt att du har åkt.. saknar dig mer än någonsin!!! ha det superduper fint. PUSSAR OCH KRAMAR / Agnes

2010-10-09 @ 08:38:33
URL: http://agneswilhelmina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0