Trettiosjätte Inlägget - I skolan igen...

27/5-2010

Bonjour, tout le monde!

Ja då sitter man kvar i skolan igen.... Men som jag sagt många gånger, jag har mig ju själv att skylla...
Jag satt kvar igår mellan halv fyra och halv sju. Sen blev de åka hem å baka med Nicole, innan jag sedan satta mig igen vid halv tio till ett på natten för att få marknadsförings uppgiften klar. Men jag var nöjd och jag tror att redovisningen gick bra den också. Mina klasskompisar var REJÄLT uttråkad efter min redovisning som läraren var tvungen att avbryta på grund av tidsbrist.
Sen blev de klassråd, och som vanligt blev de EN diskussion, men idag om nått realistiskt i alla fall. Vi diskuterade om hur vi i klassen egentligen fungera tillsammans, och hur det är på tisdagar när vi har öppet i restaurangen. Men som vanligt när klassen diskuterar så leder det ingen vart. Det hann bli lite svenska i alla fall. På dom minutrarna som var kvar av lektionen fick vi lyssna på olika låtar som vi sedan skulle skriva 5 ord om.
Sen när klockan var tjugo i tolv, var min dag slut. Nu sitter jag instängd i datasalen på Gästis och försöker hitta på roligare saker än att göra en powerpoint om mitt "project" som ska redovisas imorgon. Man kan ju hoppas på att de blir bra. Känns lite ovärt att bara ha engelska imorgon, men de braiga är att jag får i alla fall sova ut dom förlorade timmarna från natten. 

Snart e de helg å då ska jag åka hem å slappa... tror jag? Vi får väl se hur mycket slapp de blir, jag vet i alla fall att jag ska jobba med Frida på lördag. Vi ska stå i ett café när herrgården har sparrisdagen. Ska bli jätte skoj!

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.... så jag tror att jag ska publicera detta å sen ska jag packa ihop mina saker, åka till Noret (centrum i Leksand) för att hitta nån present till min mamma på Morsdag♥. Jag tror att jag ska kolla på inredningsaffären om dom har nått fint till henne. Sen ska jag åka till hemköp och köpa kaffe åt henne. Hon ringde mig idag när jag åt och frågade om jag fått nått sms från Hemköp, för de var tydligen så att man fick köpa kaffe och chocklad till extrapris mellan fyra å åtta idag.
Sen ska jag hem och mätta min kurrande mage, innan plugget fortsätter.

¡HEJ PÅ ER!

//Christoffer//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0