Trettiofemte Inlägget - Hemma

6/5-2010

Bonjour, tout le monde!

Var ett tag sedan sist, och nu ska de för engångs skull bli ett kort inlägg.
Jag är hemma nu, fick jobba hemma i stället för att sitta i 40 min på en matte lektion och inte göra nått vettigt. Så jag åkte hem redan idag. Imorgon är dagen full, sovmorgon å sen ska jag besöka min gamla skola! Längtar!
Det jag skulle rapportera om var att jag nyss lyssnade på "Dom som försvann" av Kent och den fick mig att tänka på alla som har de svårt, alla med problem och missbruk. Nu kan jag bara tala för mig själv, men jag tycker det är hemskt synd om dessa människor som har de så. Det är förfärligt vad dom har kunnat åstakomma med lite "hjälp" om man nu kan kalla droger det...
Vara bara de jag ville ha sagt, god natt!

//Christoffer//

Kommentarer
Postat av: Clara

vi kan ta de nån gång sen, alltså om byten och shit.

typ på msn lr nått :)

men ja klart man saknar det :D och dom :D allt folk :D

och dig :D :*

puss<3

2010-05-08 @ 20:51:42
URL: http://clasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0