Trettionde Inlägget - VÅR I LUFTEN!

15/3-2010

Bonjour, tout le monde!

Nu har de gått över en vecka sedan förra inlägget, så de börjar väl bli dags igen! ;)  Tänker inte skriva så mkt. Mer än att jag lever, jag har inte haft tid att blogga och jag har blivit en riktigt pensionär! ;)

De sista ska jag förklara, jag fick hem de oragekuvertet inehållande ens statliga pension, jag har börjat gå hos en sjukgymnast 2 gånger i veckan och jag har börjat att gå promenader! :P Pensionärs varning eller? :O Men de e kul i alla fall och jag blir ju pigg å frisk av dom två sist nämda! :P

Nu måste jag dra för jag har tid hos sjukgymnasten klockan 15.15.  Men jag bloggar mer imorr! :)

C Ya! 

//Christoffer//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0