Trettioförsta Inlägget - snö !#"%¤?

18/3-2010

Bonjour, tout le monde!

Nu var de dags igen, snö. Kan de inte bara säga PANG och sen är all äcklig snö borta! Jag vill ha vår!
Sitter vid datorn, pluggar franska samtidigt som jag snackar med folks. Längtar som f*n till stockholmshelgen, shit vad jag sakanr alla. Måste dessutom erkänna att jag inte kommer hinna med alla, och alla kommer inte vara där! :(
Men som tur e så har jag å Agnes bestämt att vi ska ha en "mini" semester med hyrcyklar och picknick! :) Längtar som f*n efter de också!! <3

Jag sitter vid datorn å pluggar franska som sagt var, jag har inte gjort så mycket idag. Fixat de sista med mammas present, städat och pluggat... Känns som att plugget kommer ta hela natten men snart ger jag upp för sängen, de är ju trots allt en dag i morogn också! ;) Blir en ledig helg nu ialla fall. Har typ nyss planerat in lördagen för att käka glass med Neah i Skinnsberg! :) 

Orkar inte blogga mer! Men vi hörs å ses!

//Christoffer// 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0