Trettiosjunde Inlägget - "I open my mouth and words come out, words come out like"

6/6-2010

Bonjour, tout le monde!

Idag blir de ett kort inlägg och ett inlägg som är på tok försent! Klockan är halv 12 och jag ska upp halv 5 imorgon för att jag ska med en buss halv 6 mot Avesta, för jag ska till skolan. Har dock sovmorogn, men eftersom man bor MITT UTE PÅ LANDET! Där de bara går tidiga bussar som slutar vid 21-tiden så får man anpassa sig... Men jag kan ju i alla fall sova på bussarna! (:
Helgen har varit sjukt kul, små kusinerna på besök så mycket lek å spring har de blivit... Men nu ikväll eldade pappa upp badtunnan så ett dopp i 38gradit vatten hann jag också med!
Tänkte bara ladda upp en liten bild bara för att pröva och så ska ni få ett låt tips så klart!
Imorgon blir de mer bilder å minnen om jag hinner och det blev bra med bilden.

Låter idag heter: Shark in the water - V.V. Brown
Bilden idag bli:


©
Clara Ruyter, http://clasha.blogg.se/

Motiveringen till låten och bilden är enkla. Låten är så sjukt bra man liksom blir glad och minnen kommer tillbaka! Bilden är ju såå sjukt fantastisk, jag riktigt längtar tillbaka!

//Christoffer//

Kommentarer
Postat av: Clara

jag saknar dig :')

2010-06-17 @ 22:29:05
URL: http://clasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0