När blir man stor?

•29/6-2010

Bonsoir, tout le monde!

Tänkte bara blogga lite snabbt nu innan jag ska krypa ner i sängen. Det blir inte så mycket skrivande för jag orkar inte de, men jag kan lova att de blir några låtar som går varma på min dator!

Tänkte bara sammafatta lite vad som hänt: Jag var med Frida på kakbuffé igår å de var as gott, tror att jag gått upp minst 1kg utan att överdriva, säkert mer...
Helgen blev till att slappa hemma, men i lördags åkte jag me mor å far upp till Leksand för att hämta lite grejjor å sen blev de fika i Tällberg, på klockargårdens kaffestuga! :)
Kommer inte ihåg så mycket mer av den förra veckan..

Idag:
Idag gick jag upp vid 10-tiden gjorde mig klar för att gå till tandläkaren. Var där mellan 12.45-12.48. Jag fick en bettskena att ha på nätterna för att inte pressa tänderna. Gick till mamma på jobbet för hon slutade klockan kvart över ett. Vi gick hem å tog ett dopp i badtunnan å solade lite. Klockan hann bli 5 så vi lagade en urgod Köttfärspaj. Jag kollade på Allsång på Skansen å efter de blev de ytterligare ett dopp i tunnan. När jag kom in upptäckte jag att filmen "The Lake House" (Huset vid sjön) gick på tv, så jag kollade på den. Å jag kan säga att när man sett en film, å den känns som att den är verkligen och man gråter då måste man ju bara gilla den.

Tips:

Se filmen, The Lake House

Åk till Tällberg, men inte när de just varit eller är nått evenemang, om ni bara ska fika.

Ät Kakbuffé om ni vill öka i vikt.

Lyssna på, blir några låtar (vissa har jag redan tipsat om)
 Calleth You, Commeth I - The Ark
 A Promise Broken - Asha Ali
 New Soul - Yael Naim
 Shark in the water - V Brown

Tror de var allt för ikväll, nu ska skenan in å jag ska sova. Men jag tror att jag kommer blogga lite imorgon å då blir det minnen, igen...

BTW, när ni ändå läser (ni som läser), måste få ställa frågan: När blir man stor?
Jag älskar att höra barn säga: När jag blir stor vill jag... Men nu har jag kommit på en följdfråga, när?

Take care! ♥

//Christoffer//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0