If you out of reach, don't worry!

10/7-2010

Bonjour, tout le monde!
(idag blir det ett inlägg med centrerat typsnitt)

Nu var de ännu en gång dags att läsa lite skit som jag kommit på att tråka ut er (som läser bloggen) med. Tänkte bara säga att jag kommer inte ihåg vad jag skrev sist och jag orkar inte läsa de heller, så om jag skriver samma sak igen så är de för att jag varit lat. Men shit the same!

Jag har ialla fall börjat jobba nu, så nu är de torsdag-söndag som gäller hela sommaren utom vecka 28 å 29. Då ska jag ha semester! :)
På jobbet har jag börjat få städa rum också, så det är lite roligt att de blir nått nytt också. Så nu kommer jag väl få höra av alla hur äckligt de är å vilket sunk jobb de är. Men så ser inte jag de. Tänk att någon kommer bli så glad åt att jag fluffade till kudden två gånger istället för en, eller kanske kommer se att toalettpapperet är vikt som ett kuvert. Eller varför inte tycka att det luktar fräscht när gästerna kommer. Å allt detta är min förtjänst. Så det känns bara kul. Ni får en bild hära av mig, så kan ni ju bedömma hur ni tycker jag lyckades med bäddningen. 


©Christoffer Andersson
- Ett rum som jag städade i torsdags. -

Ja ja, nu har jag ju schabblat till det (inte så teknisk) så kan inte få så fint som de flesta med bara bilden i centrerad, men men, don't worry, nån dag ska jag klara de.

Ja i veckan har de väl inte hänt så mycket... Jag har varit ledig måndag till onsdag å sen igår (fredag) också! :) Men nån sol blev de ju inte, så när jag tänkte sola, då var de ingen sol. Men som tur är verkar jag blivit lite brun ialla fall, för dom på jobbet tycker att jag blivit jätte brun. Nu ska jag bara nämna två saker till som har med jobbet att göra å de är:
1. Jag går på semeseter imorgon, berättar mer sen.
2. Jag såg nått sjukt gullig när jag stod och väntade på bussen i morse. När jag sitter vid jobbet å väntar då ser jag alltid Adrian som står skrivet med blyerts på bänken. Som jag har kort på (ni får se nedan). Och idag upptäckte jag nått sött här hemma vid busshållsplatsen också. Se nedan.


©Christoffer Andersson
- Hemma, där är det en fågel som trampat i asfalten, när dom la den. -


©Christoffer Andersson
- Vid jobbet, där på bänken står det ADRIAN. -

Så nu ser ni vad jag tycker om att fota, busshållsplatser! Haha, nä rå, det råkade bara bli så.

Nu ska jag berätta om "semestern". Imorgon då efter jobbet så ska jag åka upp till Leksand, för att spendera 3 dagar där och i Gesunda. Jag å min familj ska åka dit med mina två små kusiner som vi "lånat". Vi ska gå till Sommarland och så ska vi åka till Tomteland vid Gesundaberget också.
Sen ska jag träffa Virginie och hennes kompis också, dom har kommit hit nu. När jag gått av bussen hemma, så kom de en bli å åkte skit snabbt förbi, och folket innuti glodde som sjutton, Kort där efter så bromsade den in och backade tillbaka. Då var de Loïc och alla som kommit fram, dom hade varit någonstanns men jag han inte fråga vart för jag hade så brott. Men jag han i alla fall bestämma att tidigast torsdag kunde jag hälsa på hos dom!
Men kom på att torsdag inte e så jätte lämplig för jag ska hjälpa Joanna att vara Nanny då, så de får bli Fredag avec les françaises! Sen är det en vecka av slappning å solning.

Nu orkar jag inte skriva en massa mer, å ni orkar troligtvis inte läsa mer heller... Men ha de gott!

Ciao!

//Christoffer//

©Christoffer Andersson, idag är de faktiskt bara bilder som jag tagit, å dom e inte redigerade (vilket säkert syns). 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du gör jättefint på hotellrummen ju, men det var väl ganska väntat ;D

Min kompis Tette städade hotellrum på Karmansbo för någon vecka sedan btw.. :)

Jag är @ mormors place just nu och ska till Västerås lite nästa vecka, men vi MÅSTE SES SNART? :o<3



2010-07-10 @ 23:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0