Everybody's changing

24/7-2010

Just nu är klockan 21.23, jag ligger i bäddsoffan och har precis konstaterat att jag inte har nått att skriva som status på facebook. Jag pratar med Joanna på msn och jag lyssnar på Everybody's changing.

Jag har ju inte bloggat  på ett tag och de är ju inte speciellt högt upp på min prioriterade "att göra"-lista. Dessutom, vet jag knappt vem jag bloggar för, eftersom typ ingen läser min blogg. Tror jag har som högst typ 10 läsare på en dag, liksom känns de inte lite meningslöst då?

Har semester, eller rättare sagt hade. Blev inringd i onsdag och de resulterade i att jag fick jobba onsdag - söndag, more cash for me! Känns dock skönt att de är söndag imorgon för jag känner att den här helgen blev de rätt mycket. Men det är kul i alla fall. Fick agera husfru idag också, 3 rum blev städade och i ett rum bäddade jag upp en bäddsoffa. När vi åt personalfrukost så undrade en receptionist om jag inte ville lära mig receptionen för att då skulle jag kunna få ta den på helgerna, sa hon. Och de låter ju toppen tycker jag! (: 

Men åter till det dystra... Idag har varit en såndära "tänkar" dag, dom är ju inte dom absolut roligaste dagarna men defenitivt nödvändiga. Jag såg nämligen något jag inte velat se igår, å det skrämde mig lite. Å detta gjorde att en slags "dominoeffekt" satte igång. Så nu har jag blivit velig igen. Men hur som helst har jag kommit fram till att alla jag kände, verkar inte finnas kvar. Och att allt å alla förändras och c'est la vie!
Ni som känner mig vet ju hur jag är, jag kan aldrig släppa något. Allt finns kvar! Men åter till de som jag undrade över idag. Hur kan människor prata illa om folk å folks klädstilar med mera, för att sedan själva "turn-in-to-one-self". Det är konstigt hur människor förändras.

En sak som hände igår är att jag träffade Clara i typ 10min på bussen, blev dock för korttid. Men jag hoppas vi kan fixa en liten "lektid" inom en snar framtid. Likaså MÅSTE jag träffa Frida och Linnéa också. Sen får vi se om jag hinner med en Gbg-tripp. Det känns som att jag inte kommer hinna med det i sommar. Men något som jag nog kommer hinna är en tripp till Stockholm å träffa alla UNDERBARA dära!

Nu är jag för trött för att skriva mer, men hoppas jag lyckade tråka ut er (läsara) ännu engång med mitt otroligt roliga 17-års liv.

//Christoffer//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0