Sjuttonde Inlägget - "Vanlig fredag"

22/1-2010

Bonjour, tout le monde!

Nu är man hemma i Skinnskatteberg mer känd som: "SKBG", "Svineberg", "Skinnsberg", "Skinkan" med flera!
Har varit en "vanlig fredag" idag.. Hände inte så mycket mer än att på franskan blev vi så klart upprörda efter vad rekton sagt o så vidare. De slutade med att jag helt misstror Leksands Gymnasium nu! Tråkigt att säga men de känns som att dom "lurar" dit elever! :(
Blev en liten pratstund med Karolin som satt i receptionen om matteläraren, hur stort skinnsberg är, var hon haft apu och varför inte vi har någon radio i receptionen, Karro föreslog att de skulle behövas lite "hård rock", haha...
Matte efter de å provet gick ju som de gick men när jag gjorde de på lektionen med miniräknare så belv allt helt plötsligt rätt!? :O Måste säga att utan miniräknare skulle jag inte klara mig.. Men man kan faktiskt undra över hur matteläraren fick sin utbildning för hon trodde att 11,9-6,0 = 5,1 "lite fel kanske"?
Sen blev de lunch å efter de engelska, men eftersom jag har självstudier så var de bara å slappa lite i ett grupprum jag illustrerade faktiskt hur Josefine skulle döda mig om jag sjöng en speciell låt och så snackade Mimms å jag lite innan de! ;) Sen for jag till tåget med Amanda och hon hade biljett så hon skulle sitta i Vagn 7 å de var längst bak, så jag tänkte bajs nu är de första klass. Men de struntade jag i, tänkte att tågvärden fick säga till mig i så fall. Men de gick bra, så jag satt med henne hela vägen till Avesta, och när jag kliver av står de "2kl" på vagnen! hahaha, lite fail där!? xD
Sen han jag med bussen så jag kom hem klockan 20 över 4! :D WIIIIIIIEEEE!!!!!! :D :D
Nu blir de slappa idag.
Skidor imorr, plugga å fundera...
Sen blir de upp tidigt på söndag för de är jobb-time då, alltså frukostvärd! :D hihixD

Hej på er!
(eller kanske ska säga på dig, för det är ju typ inga som läser detta, men ialla fall!)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej Christoffer! ♥

2010-01-22 @ 19:42:01
URL: http://carolinabiors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0