Nittonde Inlägget - Remember?

30/1-2010

Bonjour, tout le monde!

Nu är de dags för ett nytt inlägg som blir tillägnat alla som hjälp mig att skaffa dessa minnen på Centralskolan 1999-2009, Skinnskatteberg.

"Familjen" - Clara, Frida, Joanna, Linnéa, Bea och Jag. Ni kommer väl ihåg i mataslen, när "familjen" bildades?
Alla dagar jag har väntat på bussen med er (ni vet vilka ni är), alla bitch blickar man fick från VISSA personer som ni också vet vilka dom är.
Claras å mina idrottslektioner med hennes iPOD som musikkälla, Claras å mina orienteringar vid Vattentornet.
Jag glömmer inte heller alla Lenas lektion med kondition då vi fick springa runt i Gympasalen med Linda Sundblads låt "Oh Father".
Sen glömmer man ju inte heller Friluftsdagarna som tillbringades till att åka pulka, å Gertruds so lektioner som var döö trista då men som man nu saknar enormt mycket!
Och alla gånger man skrattade! <3 inget är glömt, det är bara så mycket som jag inte orkar skriva här, tyvärr! :/
Men de jag saknar mest är att få vara den jätte glada som Säger HEJ till alla i Korridoren! :) Viss kan jag göra de nu också men de blir inte samma sak, för jag skulle aldrig kunna göra de i SP korridoren t.ex.

Nog om de, idag har jag kollat på filmen Coco, livet före Chanel och den var jätte bra även om Audrey Tautou är mycket bättre som Amelie i Amelie från Montmartre. Men filmen är helt klart sevärd och bra. Sen fixade jag mig lite innan den efterlängtade Clara kanackade på dörren. Sen blev de 3 timmar med prat varvat med skratt och så klart Nutella Crêpesen. Blev lite saker "bestämda" eller ialla fall som vi ska spinna vidare på och de är att jag ska nog åka med henne till STHLM i Mars för att träffa lite St Malo människor och sen ska hon komma upp till mig å hälsa på lite. Jag ska komma å hälsa på henne på Brinell också. Och så måste vi nästa försöka att träffas lite oftare än EN GÅNG I HALVÅRET! Skamligt, faktiskt!!
Gick med Clara ner till Lurbohallen (bowlinghallen i skbg) där Joanna kom å hämtade henne. Sen gick jag hem å kollade på Barnprogram å sen blev de nån film på Tv1000 som handlade om nån hotell vaktmästare som blev kär i sin systers kompis och bla, bla, bla.. Men den var bra! :)

Nu vill jag bara säga att jag ska stänga Youtube, msn och såklart bloggen.
Men först ska jag redovisa:
På youtube lyssnar jag på: Don't stop believing - Journey
På Msn: Snackas det med Neah ohc Nicole.

God natt på er, om nu någon läser detta inatt!

//Christoffer//

Kommentarer
Postat av: Carolina

Sv; Jag ser det nog mest som en rolig situation, och hoppas verkligen att paketet når fram eftersom det inte finns någon avsändare och så kanske dom förstår att det är vitkigt eftersom det ska till Falun. Det står ju på paketet, håller tummarna. Nej, jag vet. Men jag blev typ så "excalterad" när jag äntligen fick det gjort! :p Hahahaha.



Förstår det, visste att du skulle bli det. Men jag hade inte en chans att hinna klart med alla sidor. Jag jobbade iallafall matte hemma, och ska försöka göra provet så snart som möjligt. <3

2010-01-31 @ 16:43:51
URL: http://carolinabiors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0