Fjortonde Inlägget - Ny istid pågång?

6/1-2010

Bonjour, tout le monde!

Asså måste bara få ställa frågan: Är en ny istid påväg? Det känns ju typ så ialla fall! :O Idag har vi haft typ minus 25 grader hela dagen, man kan knappt öppna dörren innan man "fryser ihjäl". Sjukt att är så kallt, men de är nog säkert vårat eget fel... Men men, nog om jordens undergång nu. Igår skulle jag trädda Clara å vi skulle ha köpt Nutella å gjort Crêpes men det blev inte så för hennes familj skulle på middag å sen blev den fram flyttad dessutom så vi han inte ses, men vi "bokade" in en tid för helgen den 22-24 Januari. Så då blev de en slapp dag..
Idag har jag börjat med att läsa lite i boken vi ska läst ut om en vecka! Upps... men jag ska viga hela morgondagen åt att läsa den! (A)
Var lite rådgivare igår åt lite folks, sånt gillar jag muy! :D Idag har de varit en seg, slapp, slö orkar göra nått dag eftersom de varit så kallt kan man ju inte gå ut! :(
Snackade med "Norrlands flickan" (Nicole) igår å hon hade de bra ialla fall. Saknar henne å Leksand nu. Men på lördag åker jag upp, då ska de bli lite nya fräscha grejor i lägenheten! Bland annat orange badrum å svart vitt kök! :D Jag vet att alla är skeptiska till orange, men jag tror inte de kommer bli så hemskt fult, snarare coolt!
Kan säga att jag är sjukt gammal modig nu, jag sitter å lyssnar på en låt från Eurovision 1976 Frankrikes bidrag som heter "Un, deux, trois" vilket betyder "Ett, två, tre" lite rolig låt, för den är så "hoppig" :P Sånt gillas stark precis som i "Poupée de cire, poupée de son", en annan fransk låt från 1965. okey, den sist nämda är inte så "hoppig" men där är de allt musikaliskt som inspirerar...
Imorgon ska jag nog beställa filmer också, blir "Coco, livet före Chanel" och "Amelie från Montmartre".

Idag blir de ett avslut i form av ett citat:

"Man kan inte sakna något man inte upplevt"

//Christoffer//


Kommentarer
Postat av: Neah

Mitt badrum är oxå orange.. :D

Äckligt kallt ute... höll på att förfrysa benen när jag gick från station.. -.-'

2010-01-06 @ 22:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0