Artonde Inlägget - Tisdag kväll

26/1-2010

Bonjour, tout le monde!

Nu var ännu några dagar förbrukade! (kan man säga så?) Även om man inte kan så har jag precis gjort de!
Blir ett kort inlägg för orkar inget mer!
Idag har jag varit i skolan som vanligt, inget spec hände mer än att jag hade lektioner å jag en tid för ryggkontroll hos skolläkaren!
Sen gick jag å Elin hem, städade lite, plugga lite, snackade lite, å så nu datorn lite, men nu är de typ Paradise Hotel som gäller.
Har blivit lite nostalgisk å börjar lyssa på gamla låter, lite tips om ni vill minnas:

Someone new - Eskobar
Like a virgin - Madonna
She's the one - Robbie Williams
The Fear - Lily Allen
Trick Me - Kelis
Fix you - Coldplay
Give me a call - Pauline


och nu ett citat från min favorit film:
"Pleurer comme une Madeleine" - "Att gråta som en Madeleine"

//Christoffer//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0