Tjugotredje Inlägget - "Dryga jag...."

9/2-2010

Bonjour, tout le monde!

Tjosan, hoppsan!
Måste bara säga att jag inte bloggat på länge därför att de finns roligare saker i livet än att sitta å stirra in i en dator! Så de blir lite hiss å diss i samma inlägg! ;P
Men men, orkar inte skriva om allt sedan sist... Så jag samman fattar de i hiss å diss-systemet! :P

Hiss:
Skolan, den är inte så dum som jag tyckt... Den blir bättre..
Provet idag.
Tågresan i söndags.
Ben and Jerry's idag.
Musiken.

Diss:
Jobbet i söndags! Höll på å säga upp mig, för allt sket sig, men de blir nog bättre! :)
Vädret! Måste de snö HELA TIDEN?
Sena plugg kvällar.
Nicole e sjuk! :(

Men nog om veckan...
Idag har jag varit i skolan som började med prov, men de gick nog riktigt bra, peppar peppar. tror de kan bli ett MVG men man ska inte hoppas på för mycket...
Sen skrev jag klart min meny för pensionatet, och efter de blev de redovisning av nötter och torkade frukter och bär. Sen blev de projektarbete, och jag fick sitta instäng på kontoret å ringa till företag hela eftermiddagen, och imorgon ska jag göra de samma! :/ Inte så jätte roligt, det är roligare att svara tycker jag! :P
Men efter de gick jag till Hemköp med Mimmsi, jag skulle ha Ben and Jerry's till ikväll (nu) och hon skulle hem. Så vi drog till stationen och satt där. Men då blev Mimmsi kissnödig, så jag satt å drygade (berättade för Mimmsi) hur jag skulle göra om bussen kom å hon var på toa... Men der resulterade i att vi satt å AS GARVADE och att Mimmsi inte han med toa, så hon fick hålla sig! ;)
Hoppas bara hon inte råkade ut för en lite läcka! :P

Ett extra PLUS för dagen är att Mimmsi:s projektgrupp ringde å kollade priser för en ev. avslutningsresa till Paris! :D WIIIIIIIEEEEEEE!!!!!!! :D

Sen kom jag hem, å städade lite, å e allmänt glad över att det inte är nått skolarbete idag! :)
Imorgon blir det hälsokontroll klockan 09.40 när jag egentligen har sovmogon, men men, har man s.k. "ryggproblem" så har man... :/ :@

Tänkte bara säga att jag lyssnar på "Jordin Sparks feat. Chris Brown" i låten "No air", den har lite betydelse för mig, för första gången jag hörde den var när jag satt på donken i Skycity på Arlanda klockan var nog nästan 11 på kvällen å vi väntade på min syrra som skulle komma med lule-flyget som var försenat. Då fick jag se nått über underbart! min första 747 (ett jätte stort flygplan). Så därför betyder den jätte mycket för mig! :)

puss på er, å Nicole bli frisk snart! <3

//Christoffer//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0