Tjugosjunde Inlägget - Saknad...

28/2-2010

Bonjour, tout le monde.

Har inte så mycket jag vill säga mer än att jag har varit vaken sedan 04.45 eftersom jag jobbade idag. Jag är jätte trött och jag har kommit på att jag skanar massor!

jag saknar
- Agnes, Nicole, Clara, Frida, Neah, Alice, Karin, Adelina, Mimmi, Frida, Miranda, Tora, Sanna och en massa fler!  <3
- Saint Malo, alla underbara stunder vi hade där! <3
- Sandrine & hennes lägenhet <3
- Cyklarna, Stränderna, Carrefour & Paris <3
med andra ord fy fan vad jag saknar allt jag upplevde sommaren 2009!<3
- Centralskolan som den var på MIN tid! Visst vi klagade å allt var inte perfekt men nu saknar man allt!
- Gertrud å Birgitta, som alltid visste allt.
- Konserterna med skolkören, som oftast fick mig att rysa.
- Mormor och Farfar <3

jag undrar
- om, jag ska byta program
- om, det är det här jag vill
- om, jag kommer få samma upplevelse igen?
- om, jag någonsin ska lära mig livets svåra gåta, älska glömma och förlåta?
- om, hur man vet att man är psykiskt sjuk?
- om, varför, jag inte är som "alla" andra
- om, varför jag fick turen att kunna prata, höra å se och inte bli stum, döv och blid?
- om, varför jag inte kan glömma och fortsätta?
- om, varför jag inte kan acceptera vissa saker?
- när jag kommer dö?
- varför jag alltid ska komma på sånna här sjuka frågor, som nästan är omöjliga att svara på!

jag hatar
- att jag inte var sån som jag trodde jag var
- att inte Mormor och Farfar var här nu <3
- att jag inte kommer återfå allt de jag saknar
- att olika folkgrupper ska behöva må dåligt på grund av särbehandling
- att folk inte kan acceptera mig som jag är
- att jag varje dag intalar mig själv att jag är som alla andra
- att jag inte vet vad jag vill

jag
- kan konstatera en sak - Välkommen till min Vardag!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - 


nu säger vi - God Natt, sov gott!

//Christoffer//

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag saknar dig!



Och du, om det är något du undrar över och vill prata om så vet du att jag alltid finns till hands. Du kan prata med mig om allting Christoffer, jag vill lyssna, bara du vill prata.

Och du ska inte vara som alla andra, du ska vara dig själv, för du är bäst som dig själv! Du är du, och det är kanon! Du ska inte vara någon annan. Jag accepterar dig fullt ut för den du är, för det är den Christoffer som du är som jag tycker om!



Du måste fundera på vad du verkligen vill själv, du ska följa ditt hjärta och göra exakt det du vill. Låt ingen annan stoppa dig! Gå den väg du vill, för jag vet att du kommer nå det du vill genom livet om du gör som du själv vill. För jag vet att du är stark och gör allt för att få din vilja igenom. Men du behöver inte visa dig stark för mig, du behöver inte gömma någonting. Jag vet ändå att du är stark inom dig och det kommer du gå långt på. Vad du än gör för val med allting så kommer jag alltid stå på din sida och stötta dig! För du är en så pass bra vän, och en sån vän vill man aldrig förlora!



Men nu Christoffer, ska du verkligen ta dig tid och fundera på vad du verkligen vill och så ska du göra ett beslut! Du ska inte bara gå och fundera och inte göra något åt saken och må dåligt. Du ska må bra! Och glöm aldrig, jag finns här vännen! <3

2010-03-05 @ 22:35:34
URL: http://louiisenicole.blogg.se/
Postat av: Adelina ;>

Christoffer, dem som inte kan acceptera dig är idioter och de ska bara veta vilken underbar och sann person du är! <3



Saint Malo känns på något vis så långt borta nu, men visst passerar det mina tankar då och då. Idag tog jag mig tid att titta igenom ALLA foton jag fick därifrån. Herregud, vilken minnesvärd resa det var!

Ingår du i gänget som ska träffas i Stockholm för ännu en reunion? :)



Pussar och kramar från Adelina! <3

2010-03-10 @ 20:25:29
URL: http://fiveswedishcrowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0