Tredje inlägget - "Lilla Julafton"

20/12-2009

Bonjour, tout le monde!

Idag ska jag åka till nån släkting som bor på ett service hus för hon är typ as gammal och dement. Vet typ inte ens vem människan är... Men jag följer med ändå. Den senaste gången jag träffade henne var på mormors begravning och då trodde hon att jag var Rebecca (min syrra) och att hon var jag! Så hon ser lite dåligt också, kanske. Lite senare idag ska jag sätta mig i bilen för att åka till Sala. Ska ha "lilla julafton" med mina kusiner.. Kan bli kul om dom inte är as dryga! :P Men nu har jag inget mer att säga tror jag.. Eller Jo! En liten grej som jag alltid tycker är så roligt!

Det var en september dag och jag å Nicole var på väg till Elin.

Nicole: Sitt still.
Jag: Sitt still (Hånar lite)
Nicole: Det kan vara halt!
Jag: HALT??
Nicole: Kanske!

//Christoffer//

Kommentarer
Postat av: Nicole

hahah, men det kanske var halt! vet man ju aldrig. :)



Ha det så kul idag! <3

2009-12-20 @ 15:29:07
URL: http://louiisenicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0