Tionde Inlägget - Middag

29/12-2009

Bonjour, tout le monde!

Dagen idag har varit............. Vet faktiskt inte om den varit nått... Eller jo, rätt innehållsrik.
Jag har lagat lunch idag. Inte nått avancerat men jag gjorde ialla fall Makaroner och köttbullar! ;)
Sen blev de diska undan lunchen och in i duchen. Idag använde jag min nya tröja och jeans, riktigt nice faktiskt... Blev till att åka å handla med mor å syster, sen göra pajer som vi skulle ha till kvällen då våra grannar kom över på middag.
Vi åt å sen blev de sällskapsspels time, vi spelade "Google Eyes" sjukt konstigt spel, där man ska ha på sig nå glasögon å rita eller utföra nått typ "Sjunga små grodorna samtidigt som man skulle hoppa på ett ben men armarna rakt ut", sen blev de "Galen Pannan" och de är ju jätte kul! :P
Och nu är de bloggnings dags. Så har min Tisdag den 29/12 sett ut.

Imorgon blir det Färna för att träffa Nea <3, ska äta lunch och hitta på nått kul (om de finns nått kul i Färna).

Nu är de dax för sängen.

//Christoffer//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0