Sjätte Inlägget - Julaftons natt

24/12-2009 kl 00.22

Bonjour, tour le monde!

GOD JUL TILL ALLA!!! :D
Nu är de julafton...

Tänkte bara skriva lite om vad jag gjort den 23/12 eftersom jag inte loggade in förrens på julafton.
Men jag har varit till Västerås och hittade inget kul, så jag återvände till skbg så som jag såg ut när jag åkte till Västerås. Men efter de blev de till att baka en traditionell Mjukpepparkaka med lingon. Kvällen spenderades enligt "tradition" (min egna tradition) bingolottospel! :P Nu ligger jag i sängen å längtar till morgonen, då det blir grötfrukost, julbord, kalle ankas jul, matlagning, paket öppning och muy mer!

Från mig till dig, en riktigt god jul! *<:o)

//Christoffer//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0