Nionde Inlägget - Shopping

28/12-2009

Bonjour, tout le monde!

Hejsan, hopp!
Tänkte bara skriva lite snabbt vad jag gjort idag.
Jag vaknade och åt frukost, då tog jag all mjölk (tydligen) så min syrra blev arg på mig, för att hon inte kunde dricka kaffe.. MOHAHAHAHA!
Sen åkte jag med familjen till Kupolen, där jag skulle köpa lite kläder på rean tänkte jag. Men blev de så?
JAAA! Så klart. Det blev några tröjor, t-shirts, piké och jeans. Riktigt nöjd faktiskt!
Sen när vi skulle åka hem tänkte vi äta på China restaurang.. men vart? Jo, Ludvika tyckte mina päron, så vi åkte dit. Men när vi kom fram hade dom stäng. Men då åkte vi till Fagersta och där var de öppet. Så de blev CHINA MAT! Wiiii =D
Tv-kvällen blev typ Kungafamiljens år sen datorn med chatt å fejjan.
Nu sitter jag i köket å lyssnar på "Mössens arbetsång" (från Askungen) bara för att min syrra sitter å "pimpar" sin tröja så jag tyckte att vi skulle sjunga den... MEN de lät inte så bra, så mössen får stå får sången! hahaha....

Kan tillägga att Coco Chanel är magnifik!

//Christoffer//

Kommentarer
Postat av: Clara

JAG SAKNAR DIG

2010-01-03 @ 16:01:28
URL: http://clasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0