Första inlägget - testar att blogga

18/12-2009

Bonjour, tout le monde!

Ja ha. Då har man skaffat blogg och ska bli lite ytllig (enligt vissa).. Orkar inte skriva en massa, det är Nicole som har tvingat mig att om jag ska ha en blogg måste jag använda den också. Nu har jag kollat lite på tv och sätter mig vid datorn en stund och blir lite uppdaterad. Skolavslutning idag. Var lite för förvänansfull tror jag för de blev en besvikelse. Men massor av beröm till ES eleverna som är sjukt duktiga! Efter avslutningen blev de tåget hem mot Svineberg. Så nu har man varit hemma i sådär 4timmar.

Hade fått lite bilder fån Clara idag. Så jag körde ett litet "remeber" bildspel.. Och tror du inte att man fick tårar i ögonen? Så klart fick jag de och en ENORM längtan efter tiden! <3

Nu har jag ialla fall gjort mitt första inlägg på min otroligt seriösa blogg.

//Christoffer//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0