Fjärde Inlägget - Jul är kul...

21/12-2009

Bonjour, tout le monde!

Då har ännu en dag gått.. Var till den där tanten igår. Hon var väl okey, man fick höra några saker flera gånger och hon frågade mitt namn typ 3gånger men de var ju inte så konstigt. Hon är ju nästan 90år, så då får man vara så tycker jag. Sen blev de julgröt hon faster med hennes barn och farbror å hans barn. Efter det va de glögg och prat time. MEN då kom de någon och knackade på dörren! :O Shit, vem kan de vara. Barnen blev HYSTERISKA och sprang å öppnade dörren, och in kommer tomten. Sen var de bara å hämta paket. Men tomten såg lite dåligt så han läste lite fel och så. Efter ett tag säger min fasters minsta barn som är 3år, Tomten är ju helt knäpp! och så börjar hon skratta. Sen var de dax för bilen å Skinnsberg.

Idag, blev de sovmogon till 9. Har inget planerat inför dagen mer än att jag ska klä julgranen med mamma ikväll. Ligger i sängen med datorn å kollar fejjan med flera. Plötsligt ringer min mobil, och den första tanken är att de är min mamma som ringer å ska kolla om jag är vaken. Men då står det: Karmansbo Herrgård, reception på displayen. Så jag svarar för det är min chef som ringer. Hej, det är Jenny. Skulle du kunna tänkta dig å jobba på nyårsafton klockan 12-17? Eh, a de kan jag väl, svarar jag. Men vad bra, Tack du är underbar! Så nu ska jag jobba nyårsafron 12-17 sen nyårsdagen (1jan) 07.30-13.00 (frukost). De kan ju inte bli bättre!
Nej nu måste jag släcka datorn å göra lite nytta!

//Christoffer//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0