Femte Inlägget - Julbaket

22/24-2009

Bonjour, tout le monde!

Nu är de bara TVÅ dagar kvar! :) Idag blev de julbak. Jag har bakat hasselnötsklickar och dumle å daim muffins, dom är såå mumsiga! ;) Imorgon blir de annu mera bak. Då ska jag baka lite apelsin och pepparkake cheescake och så en liten mjukpepparkaka med lingon! :) Sen har jag godsaker så de räcker på julafton! :) Annars har jag inte gjort så jätte mycket idag! Eller jo jag har snackat med Frida på msn. De är helt sjukt vi säger att vi måste logga eller nått men vi blir kvar vid msn å snckar vidare i typ en halvtimma till! :) Har lyssnat på lite favorit låtar som betyder lite för mig...
Här kommer dom:
The Fear - Lilly Allen, den gillar jag för den påminner om språkresan å Jersey.
One Love - U2 och Mary J. Blige, därför att den påminner om alla underbara bilresor jag har varit med om i mitt liv... Tänk dig att sitta i en bil på kvällen som kör genom en stad. Det är svart utanför fönstret men så kommer gatlyset å lyser upp eller varför inte stjärnorna? Då är denna underbar att lyssna på!
Columbus - Kent, vet inte riktigt varför jag gillar den, men jag förknippar den till en person som var med på språkresan så de blir automatiskt Saint Malo!
Och sist men inte minst Fix You - Coldplay, den är så bra och påminner också om Språkresan bara för att jag satt å lyssna på den sista veckan hemma innan vi åkte!
Där fick ni höra om dom! ;)

Nu vill jag bara säga att jag snackat med Beatrice Christine Gråberg på msn, å jag lovade att hon skulle få vara med på ett hörn! :) Så säg hej till henne! :) HEJ BEATRICE!  HA-HA!  (Det sista HA-HA är ett litet internskämt som hon å jag har! :P )
Nu är de dax att äta en muffins... men ha de gött så ses vi! :)

P.s. Lägger kanske upp bilder imorgon på allt jag bakat! D.s.
om ni vill ha lite ointressant fakta så är det att man får inte skriva d.s. i franskan för de betyder nått annat (kommer inte ihåg vad, tyvärr:( ) men man ska iaf inte göra de!

//Christoffer//

Kommentarer
Postat av: beatrice

ha-ha christoffer du skrev det där om mej sist med flit BARA för att iriitera mej va?;) ääh ne du e så gullig så, hoppas du har en förtjusande afton och att du har bakat exlusiva godbitar till den stora dagen. ha-ha..

2009-12-22 @ 19:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0