Elfte Inlägget - Kallt.....

30/12-2009

Bonjour, tout le monde!

Idag har jag åkte till den underbara lilla "Västeråsaren" eller kanske ska säga "Stockholmaren" Linnéa Norberg som förnärvarande tillbringar sitt jullov i Färna. Men det är så hemskt varje gång jag ska träffa nån av mina "gammla" kompisar (om man nu kan kalla dom gammla), men dom jag gick med i 9:an. Det blir jätte konstigt för allt känns så planerat känns nästan som om man har bokat ett möte... Men sen när man kommer å får en kram släpper allt!!! Vi satt å pratade lite sen blev de Lunch på Pizzerian i Färna, där det var 12 grader varmt... Fatta 12 grader!! Men de gick ändå, vi åt varsin sallad! Och medans vi satt där kom de in två män som typ inte såg ut som Färna bor, och efter ett tag kom dom fram till oss och fråga:

Dom: Är ni här ifrån?
Vi: Jaa.
Dom: Men vad finns det att göra här då?
Vi: Inte så mycket.....
Dom: Men man kan väl gå ut i skogen eller åka skidor?
Vi: Ja de kan man säkert om man är interesserad.

Sen gick vi....
Lite konstiga typer, men säker roligt för dom att få veta de... Men men, det är ju sånt jag kommer att få berätta i mitt jobb, så lika bra att vänja sig.
Åkte hem med bussen vid halv fyra, sen kom jag hem å då gjorde jag inte så mycket....
efter middagen kollade jag å syrran på True Blood och ny sitter jag ju här!

Morgon dagen blir till att jobba! =D Kommer säkert att få duka lite fint till nyårsmiddagen med mera!
Själv blir de inget partande för jag ska jobba frukost dagen efter! ;) 

Hinner inte skriva mer för jag ska rita en teckning till Nicole! ;)
Säger bara en sak!
Jag saknar massor med folks!!!

//Christoffer//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0