Åttonde Inlägget - Slapp dag.....

27/12-2009

Bonjour, tout le monde!

Nu kommer ett nytt inlägg.
Har inget kul att säga idag... mer än att jag har varit lite "kurir" i morse åt Nicole ;)
Kollade på tv i morse men de var öken... så jag hoppad till kanalplats 72 vilket är den extremt tråkiga kanalen som heter TV7 och visar typ ENDAST "LA LOLA", men då står det på textremsan "Coco Chanel", så vem tror ni FASTNADE framför tv?? Jo petit moi! Så jag kollade på det jag trodde var en film.... men inte det var en serie som fortsätter ikväll! Så det blir Coco Chanel ikväll också!!! =D (jag trodde de var filmen "Coco, livet före Chanel" men dom snackade engelska och Audrey Tautou var inte i huvudrollen, sen såg jag att serien hette Coco Chanel, thihi)
Kan informera er om att jag har fått lite nya ord som jag använder och gillar starkt! Det är: Thihi och Whuuuutt? 
Visst är dom roliga!?!?!  Jag tycker de ialla fall.... 

Vill bara fråga er "leksingar" en sak. Har någon börjat/avslutat boken? (den vi ska läsa på svenskan)
jag kan säga att jag tycker den är så fruktansvärt dålig så de är inte sant.... men jag måste ta tag i läsandet och läsa ut den nån gång!!! 

En sak till bara.... Någon som har nått tips på hur man ska kunna göra sluten på inläggen bättre?

//Christoffer// 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha, jag har läst ca. 30 sidor men jag kämpar väl på! Måste sätta fart snart! :p

2009-12-27 @ 20:26:32
URL: http://carolinabiors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0