Andra inlägget - Penga jakten

19/12-2009

Bonjour, tout le monde!

Idag var de dax för de andra inlägget. Som Nicole inte tvingat mig att skriva. Men nu är min header på plats tack vara henne ialla fall. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att jag skulle fixa gran med pappa och de är klart nu! :)
Sen skulle jag ta ut pengar i Fagersta. MEN de gick inte riktigt som jag tänkt mig! Jag gick till Ica för att köpa lite godis å så tänkte jag ta ut pengar där. Men NEJ de gick inte att göra uttag hos dom! :@ Sen gick jag till Handelsbaken för att ta ut i deras automat. När jag kommer fram till automaten och ska stoppa in kortet står det på skärmen: Tillfälligt ur funktion, var god försök senare. Blir man glad eller blir man glad? :O Så jag gick upp till Swedbank och skulle ta ut i deras automat, MEN möts av texten: Ur fuktion, var god försök senare. Min sista utväg var Lidl så jag gick inte å tog en påse polly för 19 kr, när jag betalar frågar jag kassörskan: Kan du ta de på 119kr? Kassörskan: Nej, tyvärr vi får bara ta på summan vid kortbetalning. Så jag kunde inte ta ut några pengar! Men då åkte jag till Västanfors och på Nordea där gick de att ta ut! Sjukt att man ska behöva gå till ALLA olika banker för att göra ett uttag! Men men, nu har jag pengarna ialla fall.

Det är sjukt kallt ute, men nu på kvällen har de blivit varmare för de ska börja snöa igen! Bara 5 dagar kvar nu ;)

Vill tacka min saknade och älskade vän Clara <3, för att jag får använda hennes bild på bloggen. Kan tala om för er att jag fick den bilden när vi gick i sjuan. Hennes familj åkte dit då tror att de var i Mars 2007 om jag inte minns fel, och jag ÄLSKAR bilden nått enormt mycket! 

Avslutar detta inlägg med ett citat dess värre kommer jag inte ihåg vem som sa det :$.
Här är det ialla fall: "läsen bok, ät dina grönsaker och var artig"

//Christoffer//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0